Naše benefity
Je možné doručiť tovar do zahraničia ?
Áno ! Tovar objednaný z drinkbox.sk zasielame aj v rámci územia Českej republiky a EÚ.
V košíku v časti doprava a platba je potrebné zvoliť krajinu doručenia a zaškrtnúť individuálnu dopravu.
Po odoslaní objednávky budete do 24 hodín kontaktovaný zákazníckym servisom na upresnení ceny za dopravu a platbu.
Vystavená faktúra a platba za tovar pri dodaní na územie ČR je mene Kč (CZK).
V prípade akýchkoľvek otázok súvisiacich s objednávkou a dodaním na územie ČR a EÚ nás prosím kontaktujte e-mailom na info@drinkbox.sk alebo na info@sweetdrinks.eu prípadne telefonicky +421951687400.
Môžem si tovar objednať aj telefonicky ?
Objednávku na tovar si môžete urobiť aj telefonicky na čísle +421951687400. Zákaznícky servis je k dispozícii od pondelka - piatka: 08:00 - 18:00.
Ako môžem kontaktovať zákaznícky servis ?
Zákaznícky servis môžete kontaktovať tromi spôsobmi:
- vyplnením kontaktného formulára
- písomne na e-mailovú adresu info@drinkbox.sk
- telefonicky na čísle +421951687400 (PO-PI 08:00 - 18:00)
Čo znamená informácia, že tovar je k dispozícií na externom sklade ?
Informácia „na externom sklade“ znamená, že tovar nie je momentálne k dispozícii a na jeho doručenie bude treba počkať. Objednávku na tovar môžete zadať, ale doručenie záleží od dostupnosti a vo väčšine prípadov tovar doručíme do 3-10 pracovných dní. O naskladnení a dodaní vás budeme informovať e-mailom prípadne aj telefonicky.