Naše benefity

Je možné doručiť tovar do zahraničia ?

Áno ! Tovar objednaný z drinkbox.sk zasielame aj v rámci územia Českej republiky a EÚ.

V košíku v časti doprava a platba je potrebné zvoliť krajinu doručenia a zaškrtnúť individuálnu dopravu.

Po odoslaní objednávky budete do 24 hodín kontaktovaný zákazníckym servisom na upresnení ceny za dopravu a platbu.

Vystavená faktúra a platba za tovar pri dodaní na územie ČR je mene Kč (CZK).

V prípade akýchkoľvek otázok súvisiacich s objednávkou a dodaním na územie ČR a EÚ nás prosím kontaktujte e-mailom na info@drinkbox.sk alebo na info@sweetdrinks.eu prípadne telefonicky +421951687400.

Môžem si tovar objednať aj telefonicky ?

Objednávku na tovar si môžete urobiť aj telefonicky na čísle +421951687400. Zákaznícky servis je k dispozícii od pondelka - piatka: 08:00 - 18:00.

Ako môžem kontaktovať zákaznícky servis ?

Zákaznícky servis môžete kontaktovať tromi spôsobmi:

Čo znamená informácia, že tovar je k dispozícií na externom sklade ?

Informácia „na externom sklade“ znamená, že tovar nie je momentálne k dispozícii a na jeho doručenie bude treba počkať. Objednávku na tovar môžete zadať, ale doručenie záleží od dostupnosti a vo väčšine prípadov tovar doručíme do 3-10 pracovných dní. O naskladnení a dodaní vás budeme informovať e-mailom prípadne aj telefonicky.